3 juli 2010

Vad man gör när man är ensam hemma del 3

Igår gjorde jag detta:
  • Gick upp 07.20 för att praktisera.
  • Praktiserade.
  • Skolkade efter lunchen för Sarah på min avdelning tyckte jag skulle följa med till Stoff&Stil i Svågertorp. Jag tog det som en order.
  • Köpte tyg till en kjol samt en orange vaxduk till köksbordet. Äntligen!
  • Åkte hem och duschade.
  • Träffade Malin på stan. Hon skulle shoppa. Jag köpte jordgubbar.
  • Åt schnitzel på Café Gustav. Malin åt fläskfilé.
  • Gick hem och satte mig vid datorn och lyssnade på bra musik.
  • Försökte få tag i någon som ville umgås men det var totalt omöjligt. Inte en enda av mina vänner verkar vara kvar i stan den här helgen. Ni som är i Malmö: speak out!
  • Pratade med Henrik. Han var full på Beach Boys-konsert i Karlstad.
  • Gick och la mig tidigt.
  • Tränade inte.
Inatt sov jag jättebra, bortsett från att katterna började tjata om mat 06.30. Jag ignorerade dem fram till 11.30. Drömde massa konstiga drömmar om att vi levde i ett tv-spel. 

Dagens (eller nattens) låt var med i drömmen: 


Inga kommentarer: