12 juli 2010

Analogt

Lite inscannade negativ som jag framkallade för ett par veckor sedan. Det är svårt att fotografera analogt nu när man vant sig vid digitalt.

Mina skor.

Dramatisk himmel.

På promenad med Carro i Pildammsparken.


Christian och Carro på utflykt till Mediamarkt.


Henrik på jobbet.


På väg hem igen.


Parkhäng i Kungsparken.

Henrik.

Äntligen fick jag honom!

Hemma i köket.

Christian och Carro på brus i Pildammsparken.

Liv.

Lisa.

Jenny.



Kvist och Gabbi.

Isak och Elle.




Dans.



1 kommentar:

Anonym sa...

1. tipsade erika så dog jag lite av samvete för jag vill ju tipsa dig med, fast det egentlige kanske inte är alls vad du eller någon av er är intresserad av så ligger mitt jobb ute på ams sök på kontorsassistent lund så hittar du det jag kan ju liksom lägga in gott ord eller nått

2. jag har ju skrivit ett inlägg lite till dig det måste du ju titta påå

kramhej Jennie