2 juli 2010

Vad man gör när man är ensam hemma del 2

Jag kan inte sova. Jag känner mig alldeles stirrig. Vet inte varför men det var likadant igår. Tänkte att ett litet blogginlägg kanske gör susen. 

Idag har jag:
  • Gått upp 07.20 för att gå till praktiken (fast jag ville inte vakna alls).
  • Praktiserat.
  • Vattnat blommor hos Carro och Christian.
  • Gått lite på stan för att leta efter en ny tvättkorg. Den vi har är är så trasig så den nästan är oanvändbar. Iallafall kom jag bara till Lagerhaus (där fanns ingen) innan det blev tråkigt så jag fick gå hem med oförrättat ärende.
  • Ätit lite fil och suttit lite vid datorn.
  • Försökt ta en liten lur men det gick inget vidare.
  • Duschat.
  • Träffat Liv och hennes vän Jonna på Far i hatten där det var popquiz. Kul! Det vill jag göra igen!
  • Cyklat hem och ringt till Henrik.
  • Kokat makaroner att ha med som lunch imorgon.
  • Inte tränat (buhu).
Dagens fråga: är det egentligen inte ganska förmätet av mig att säga att jag är ensam hemma? Jag har ju faktiskt TRE katter som sällskap.

Dagens låt: den var med i quizet och jag kände igen den såå väl men jag kunde omöjligen komma på vad det var. Sen sjöng jag den för Henrik och han visste, jippi!



Inga kommentarer: