24 januari 2011

12,5 procent hemskt

Henrik påstår att han ska åka till Göteborg på affärsresa imorgon och vara borta hela veckan. Jag förstår inte. Vad har han tänkt att jag ska göra? Jag kommer sitta här och vara uttråkad varje kväll och bara äta stuvade makaroner eller filmjölk till middag. Det är ju skittrist att laga mat bara till sig själv. 

Tredje yogapasset avklarades igår kväll. Har kommit fram till att det första passet var bara hemskt, ingenting annat. 100% hemskhet. Sedan dess har hemskheten liksom halverats för varje gång, vilket innebär att imorgon kommer det bara vara 12,5% hemskt. Det kan jag faktiskt stå ut med. Det måste ju kännas att man gör något. 

Jag tänkte inte skriva något långt inlägg för klockan är alldeles för mycket. Skulle skrivit mycket tidigare men Christian kom över med subbanmat och då kollade vi på en film: Thank you for smoking. Den är helt okej. Igår såg vi Moon. Den var ascool. Den borde ni verkligen se. Lite 2001 - a space odyssey över den. Fast ändå inte. Men ändå. 

Inga kommentarer: