27 januari 2011

96 besökare

Jag gillar jättemycket när jag åker tåg till Helsingborg och det är så halvklart väder att man inte ser skillnad mellan himmel och hav. Det brukar ske efter Landskrona. Det skedde idag. Jag fick ett lyckorus. Är det himmel därborta? Är det hav? Är det land? Och så sken solen i mitt ansikte genom fönstret. Så himla fint.

Jobbar på min lilla biblioteksfilial nu. Ingen har vart här på nästan en timme. Totalt dött. Kan bli lite långtråkigt. Men nu stänger jag om 12 minuter. Dags att åka hem till min ensamma lägenhet. Och imorgon är jag ledig. Vad ska man göra för att fira det? Kolla en film? Ta en sup?

Yogan idag gick hemskt dåligt. Jag kunde inte få tillräckligt med luft och det gjorde allt väldigt jobbigt. Det kanske berodde på nattens sömnproblem, vad vet jag.

Nu är det fyra minuter kvar till stängning. Ska kolla besöksräknaren. Vi hörs. Haj.

Inga kommentarer: