14 januari 2011

En månad i konstens tecken

Är inte sugen på att sova så jag kör ett inlägg med mobilbilder från november. Sen är det bara december kvar innan jag kan gå vidare i livet.

Fin bok om lilla Pigge.

Personalen ser hemskt förstående ut.

Jag var helt säker på att mannen bakom Henrik var nya lasermannen så jag var bara tvungen att fota. Men det var inte han.

Oasen finns underbar konst.


Konst på Konsthallen.

Konst som jag gjorde på en skrivmaskin på Konsthallen.

Super Mario-konst.

Batikkonst.

Fantastisk konst i Ullared.

Glöggkonst.

Jag ville ha ett bevis på att det snöade i Småland i november, men efter några dagar var hela Sverige fullt med snö.

Julkonst. Här: min korv med bröd i marspian.

Fler skumma marsipanfigurer.


Lussekonst.

Henrik ska äta upp marsipankorven med marsipanbrödet.

Varför händer det jätteofta att folk har namn som relaterar till deras jobb?

Inga kommentarer: