21 januari 2011

Film, jobb, träning, vänner

Idag har jag vart ledig. Ändå gick jag upp tidigt (för att vara jag) bara för att träna yoga. Det gick bättre än sist. Hade en helt annan inställning. Att andas. Glöm inte bort att andas! Det gjorde jag första gången. Det blir mycket jobbigare då. Okej, det var fortfarande sjukt jobbigt men jag kunde åtminstone se en ljusning i slutet av tunneln. Jag hade mina nya träningsshorts på mig och när jag stod inne i salen kom jag på att jag i all brådska hade glömt att ta bort lapparna från dem. Jag gömde dem i linningen och försökte glömma bort dem men när vi var klara hade de liksom lösts upp av allt svett och satt fast på ryggen haha! Dessutom fällde byxorna så jag hade svart ludd klistrat över hela kroppen. Nice! Nästa gång är på söndag kväll.

Sen skulle jag tvätta men hade inget tvättmedel. Sen träffade jag Mia på stan. Vi fikade på Lilla Kafferosteriet. Sen gick jag hem. Sen kom Emelie hit och kollade på Candy Candy med mig. Vi hann inte ens se klart första skivan. Kommer ta tid detta. Nästa gång ska vi börja på avsnitt 17 av 115. Det ska bli spännande när vi har kommit till de avsnitten jag inte har sett. 

Nu ska jag snart sova för jag ska jobba i helgen. Tänk att jag bara jobbar var femte helg och ändå känns det så himla ofta. Henrik är hos C&C och de ska kolla på The social network som jag också vill se. Så himla orättvist. När ska jag nu få se den?

Candy och hennes första kärlek, Anthony. Han dör sen i en ridolycka under en rävjakt.

Inga kommentarer: