22 maj 2011

Var var jag?

Jag har blivit sjuk. Det kom som en blixt från klar himmel i fredags. Ont i halsen och massa snor. Fy fasen. Vi satt hemma med C&C och kollade på Woodstockdokumentären på madrasser som vi dragit fram i vardagsrummet á la cancertiden. Jag hade dessutom bakat en kladdkaka till Christians ära eftersom han fyllde 30 i torsdags. Vi orkade se tre av treochenhalv timmar av dokumentären, sen bara gick det inte mer. Den är fantastisk! Men lång. När man ser den undrar man varför man inte var där.

Igår hade vi hyrt gårdshuset för att ha 30-årsfest. Tyvärr mådde jag så uselt så jag fick gå upp och lägga mig klockan 21 och så låg jag där helt däckad tills de andra kom upp ca 01/01.30. Men det var trevligt så länge det varade! Och de andra verkade ha haft det bra. Bilder kommer senare. Under tiden får ni nöja er med min fina kladdkaka. 

Den åts upp i ett nafs.

Inga kommentarer: