11 maj 2011

Tass tass

Förut när Henrik och jag stod inne på Hemköp och rotade i en sån där rea-låda med massa skräp i (exempelvis leksakspistoler, spagettiburkar och gosedjur), så kom den där arga damen förbi, ni vet hon den vithåriga som brukar gå runt på stan och vara arg och skrika på alla. Jag hade ett handdjur på mig som jag stod och vinkade åt Henrik med. Och hon blev glad! Hon skattade vänligt och pratade med oss. Jag har inte den blekaste aning om vad hon sa men det var något med "Tass tass! Och så blir man glad." Jag blev också glad för jag har aldrig sett henne vara glad. Hon är alltid bara jättearg. Fint!

Henrik köpte ett par orange basketkängor för 99 pix på Moda Italiana. Bästa skoaffären i Malmö! Förutom skoorätigheten. Den är ett klart minus. Jag försökte MMS-blogga dem förut men det funkade inte. 

Inga kommentarer: