2 maj 2011

Marsmobilens äventyr

I helgen tappade jag bort mitt varje dag-bloggande och nu orkar jag inte komma ifatt. Får börja om på nytt någon dag. Men idag blir det mobilbilder istället. Från mars.

Jag städade kryddhyllan och tyckte det var värt att fota.

Mitt sparfår var självmordsbenäget.

Videkissar någonstans.


Elf och Carro på techno.

Det var världens bästa klubblokal. I Serbiska föreningens källare.

Fin konst hade de också.

Christian och Henrik chillar.


Carro och jag träffade massa konstiga technokillar.



En dag stod den här bilen på gatan och fladdrade med ögonfransarna.

De satte upp byggställningar för att vi skulle få nya fönster men det har vi fortfarande inte fått.




Ibland på vägen till jobbet finns bara danska Metro att tillgå.

Trött.

På en solig men blåsig kyrkogård i Helsingborg. 

Ibland undrar man vad författare tänker.

På musikträff med jobbet. Stenhård öl.

Min chefs barn och barnets pappa år 1984. Tyckte det var lite likt Henrik vid första anblicken.

Ibland är Ödåkra extra roligt.

Subway till Möllan, jeeeey!

Inga kommentarer: