9 maj 2011

Helgen och sånt

I lördags när jag kommit hem från jobbet gick Henrik och jag till 1002 (Tusen&Två) för att trösta den här arbetande kvinnan. Vi träffade Jennie och Oscar och den nya lilla Franken och fick sitta vid deras bord och jag fick hålla Frank medan de åt för deras mat kom in tidigare än vår eftersom de var där tidigare än vi. Sen på kvällen ville ingen hänga med mig eftersom de vart ute och haft kul på fredagen istället och nu ville de bara sitta hemma och gosa med soffan. Jag var lite sur. Men sen på söndagen följde Henrik med mig till Linnéa som hade födelsedagsgrillkalas och där fick han träffa några ur mitt arbetsliv. Anneli och Linnéa iallafall. Och jag fick träffa Annelis jättecharmiga son Nore. Idag har Carro och jag haft picnic i Folkets park. Det var hur fint som helst och sen gick vi lite på stan och jag köpte två styck kläd på Myrorna. En liten blusjacka och en batikklänning som Carro först hittade men sen dissade. 

Bilder:

Fota kalejdoskop.

Om man klickar på bilden och förstorar upp den kan man se Christian där inne.

 
Fota lampa.

Fota flicka.

Inga kommentarer: