14 maj 2011

Spontanshopping

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det här inlägget. Jag får ju trafik för det men hur kul är den trafiken? Här är statistiken för de senaste 20 besöken där folk har googlat och hittat mig:


Henrik och jag har vart på stan och shoppat ett tältpaket på Stadium. Man fick ett rött 4-mannatält, två st oranga liggunderlag, två st matchande sovsäckar (en med dragkedjan åt vänster och en åt höger för romantisk sammankoppling) samt en väska för att bära allt i, för bara 699 kronor. Tycker jag var ett fint spontanköp. När vi var där såg vi dessutom en skylt om att man skulle få ett erbjudande om man "checkade in" på Stadium, Södergatan på Facebook så då fick Henrik göra det och då fick vi 20% rabatt på skor, så då gick vi och kollade på skor och jag hittade ett par vita krokodiltygskor som jag bestämde mig för att köpa. Tyvärr så fanns det bara ett par 38:or kvar så då fick jag ta skyltexemplaret av högerskon som var smutsig eftersom folk provat den. Då ville jag inte ha den men då sa expediten att jag kunde få dem ännu billigare och då tänkte jag att de kommer ju ändå bli smutsiga efter första promenaden så det spelar ju ingen roll så då köpte jag dem ändå. Jag har märkt att jag dragits mycket åt vita tygskor sista veckan så det var väl oundvikligt, antar jag.

Inga kommentarer: