28 april 2011

Vart går man om man ska blogga?

Jaha, idag var det menat att jag skulle åka till storbibblan innan lillbibblan och utvecklingsarbeta men jag var så trött så jag kom på att det måste vara mycket mer tidssparande att ha sovmorgon och sen jobba med det hemma istället. Så då gjorde jag det. Sen åkte jag till lillbibblan en timme tidigare för Karita skulle ha anställningsintervjuer. Läste ut en bok på vägen. Det var skönt för den var inte så bra men ändå intressant. Så råkade jag sätta igång larmet när jag skulle stänga av det. Men det gjorde inget. Jag bara stängde av det igen. Fast det tjöt lite.

Så jobbade jag. Till 19. Åkte hem. Träffade Camilla på tåget. Kom hem 20.30. Henrik var på dejt med ett ex. Jag åt rester och kollade på Lyxfällan. Egentligen hade jag tänkt kolla på K special: Censuren - en thriller men det var för kulturellt för mig idag. Lyxfällan passade bättre. Tror aldrig jag sett en så dum tjej. De fixade ett jobb till henne på en återvinningscentral och hon ba: Vart går man om man ska blogga?

Nu kom Henrik hem. Och jag ska nog ta en dusch. Och betala räkningar, tror jag.

Inga kommentarer: