4 april 2011

Dränerad

Jag är så sunkig just nu. Jag förstår inte vad som hänt. Känner mig flottig liksom. Går runt på jobbet och flottar hela dagarna. Och så är jag trött. Idag och igår har jag liksom staplat fram. Helt dränerad på energi. Det ordet ringer i mitt huvud. DRÄNERAD. Jag tänker att det är den sista vintertröttheten som ska ut nu. Borde sätta mig i solen någon dag och ta upp lite solenergi.

Jag träffade en kille som hette Gustav förra helgen som sa att han träffat mig förut. Jag kände igen honom så jag tyckte det lät ganska logiskt. Så sa han att han hade en film på mig när jag utför något slags trolleritrick, nån slags magi liksom. Jag fattade ingenting. Ett partytrick sa han då. Jaha! Jag vet att jag har gjort ett "partytrick" ibland men jag hade ingen aning om att det blivit filmat. Eller mindes inte. 

Så nu tänker jag visa en gammal film från när jag var ung och fräsch (?), till skillnad från nu då. Fem år sedan är det för att vara exakt. Spelades in 15 mars 2006 på en inflyttningsfest hos Malin. Det var också samma kväll som jag träffade Carro för första gången men hon är inte med på filmen. Henrik är med däremot. Det roliga är att jag inte ens lyckas med tricket.


Inga kommentarer: