27 april 2011

Here we go again

Vaknade 06.15, åt frukost och fixade. Tog tåget 07.03. Hade teamhalvdag i Idrottsmuseets sammanträdesrum där vi målgruppsarbetade. Tänker inte gå in närmare på det för det blir för RÄLIGT för er. Dessutom fick vi börja dagen med en trevlig brandövning. Sen fick jag gå ifrån för att jobb-Christian ville ha med mig på ett möte med en retailbyrå. Låter sjukt flådigt, inte sant? Jag tror inte jag har fattat ännu exakt vad de gör egentligen, men det handlade om den fysiska miljön på bibblan. 

Sen gick jag tillbaka till teamhalvdagen lagom till att vi skulle luncha på Koreana. Sen avrundade vi målgruppsarbetet. Sen gick vi tillbaka till bibblan och jag skrev ett försenat protokoll från fackstyrelsemötet. Sen var jag värd och sen slutade jag. 

Var hemma cirka 18 och var jättetrött i fötterna men Henrik tvingade iväg mig till gymmet. Och det gick bättre idag än igår iallafall. Och jag hann faktiskt få träningsvärk i bröstmusklerna av det lilla jag gjorde igår och eftersom jag är så positivt lagd tänker jag självklart inte att jag är otränad utan snarare att jag inte tränade så lite som jag trodde. Idag körde jag lite crosstrainer samt ben, rygg och bröst. 

Jag kom hem igen lagom tills Henrik var klar med maten. Bakad potatis. Det var gott. Ringde och pratade med mamma för hon fyller år idag. 53 år. 

Och  nu sitter jag här nyduschad och funderar på om jag orkar betala räkningarna eller om jag ska vänta in i det sista. Vad tycker ni?

Inga kommentarer: