20 april 2011

Dagarna

Idag har jag:
  • Gått upp 06.15 som vanligt.
  • Klätt på mig och ätit frukost.
  • Åkt till jobbet med 07.03-tåget.
  • Haft bokfrukost där jag pratade om Tärningsspelaren av Luke Rhinehart och När mörkret faller trängtar mitt hjärta till dig av Cao Naiqian och åt frallor och drack te samtidigt som jag lyssnade på vad de andra hade läst.
  • Kört ut till finkan med skitmycket böcker och behövde inte höra de intagnas gnäll när jag inte fått tag i en bok de önskat, typ "Men alla har ju läst den utom jag buhubuhu".
  • Kört tillbaka till bibblan samtidigt som jag lyssnade på Bandit Rock (enda gången jag lyssnar på radio är när jag kör till finkan och tillbaka).
  • Köpte en sallad i cafét. 
  • Gått på inspektionsrunda med jobb-Christian och jobb-Nina för att "se över lokalerna". Jag sitter med i en utvecklingsgrupp nämligen som fått bland annat det, i uppdrag.
  • Varit biblioteksvärd.
  • Åkt hem med 17.12-tåget och satt mig framför datan/teven/musiken med Henrik. 
  • Slängt i mig en billypizza.
  • Druckit en hardcorecider på Bullens.
  • Gick på bio: Battle: Los Angeles för att Elf ville se den. Den var svindålig. Blev jättekissig under filmen men så gick Henrik på toa och sist vi var på bio såg jag ett par som gick ut tillsammans och då sa jag att de säkert skulle ha sex så nu kunde jag ju inte följa med nnär han gick! Så då fick jag hålla mig jättelänge och kände mig jättedum när jag också gick på toa sen.
  • Sagt hejdå till Elf som flyttar till Uppsala imorgon för att joina the army (på riktigt).
  • Gått hem och satt mig framför datan/teven/musiken med Henrik.

Inga kommentarer: