29 juni 2010

Long time no see

Imorgon ska Henrik åka iväg. Först till Göteborg, sedan vidare till Karlstad och sist till Jönköping. I TIO dagar ska han vara borta. Så länge har vi inte varit ifrån varandra sedan jag var i Norge 2006. Då var jag borta i sex veckor. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på helt ensam så länge. Och det värsta är att nästan alla som jag brukar umgås med också är borta. En helg eller så kan vara skönt att vara ensam hemma, men tio dagar! Hur ska det gå? Tänk om jag blir helt isolerad från omvärlden och när Henrik kommer tillbaka kommer jag ligga ihopkrupen under sängen och tugga fradga. 

Vad jag försöker säga med detta är att om någon där ute är sugen på att hänga lite är det bara att säga till. Jag är öppen för förslag. Jag har praktik måndag till fredag fram till 14.30 men i övrigt är jag ledig och up to no good!

Henrik i Folkets park idag. Vi drack slush puppie med passionsmak. Mumma!

Inga kommentarer: