20 juni 2010

Brus

Igår var det Brus i parken i Pildammsparken. Jag tog med mig saft och vin och sen hängde vi där hela dagen. Vädret kunde varit lite bättre men det var ändå okej, får man nog lov att säga. Det duggregnade lite framåt kvällen men det gick att stå ut med. Henrik jobbade och Carro dansade som en galning. Jag dansade litegrann. Hade bara min analoga kamera med så har inga bilder att lägga upp ännu. Men Christian och jag ska framkalla lite ikväll så då får vi se om det blev något fint. Men jag tog en bild på mig själv innan jag gick hemifrån. Den finns att beskåda här nedan.

Idag har jag ingen frukost för den åt Henrik och jag till kvällsmat igår. Det känns mycket sorgligt. Måste alltså gå och handla på fastande mage. Har skjutit upp det ett tag men nu börjar hungern riva min vargabuk.

Edit: Liv kom förbi parken igår och umgicks med mig i flera timmar! Vi har inte setts på hur länge som helst för det har alltid varit något i vägen. Är det inte jobb och praktik så är det resor eller sjukdomar och förlamningar!

Redo för brus.

Inga kommentarer: