22 januari 2012

Julklappen

Igår flexade jag ut tidigt från jobbet och gick på ansiktsbehandling, som jag fick av Henrik i julklapp. Det var mer plågsamt än skönt faktiskt. Det var mer en behandling man ska bli fin av, än en njutningsfull upplevelse. Så jag hoppas jag är fin nu! Hon sa att jag hade hy som en 21-åring och att den kommer åldras långsamt. Se där! Det är inte var dag man blir så överröst av komplimanger. Sen färgade hon min ögonfransar och ville ta ögonbrynen också men där blev det blankt nej. Ingen färg i mina ögonbryn, tack! Jag vill inte se ut som en clown! Jag gillar mina ljusa bryn. Känns som jag. Medan jag låg där pratade de om en kund i rummet bredvid som ville ha kolsvarta ögonbryn. De tyckte det var helt skogstokigt. De sa att de aldrig färgar ögonbryn svarta, inte ens på riktigt mörkhyade. Men hon ville det, så då fick hon det. Tur att det inte var jag. 

Inga kommentarer: