5 december 2010

Varning

Jag vill bara påminna alla om att vara försiktiga när ni går längs husen i stan. Det finns en massa fastighetsägare som inte har spärrat av fastän det hänger gigantiska istappar ner från taken. Här har det fallit snö och is utanför fönstret med jämna mellanrum hela dagen. Det är ju inte ofta man tittar upp mot taken sådär så det är lätt att missa. Så tänk på det nu!

Sen vill jag visa min fina chokladkalender som jag fick av Henrik igår. Han hittade den på Hemköp för endast tre kronor. Det är helt sant! Jag gillar inte Hello Kitty egentligen men det är så mycket kärlek i den här så jag kan inte låta bli att älska den. Det är den finaste chokladkalender jag sett tror jag.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag har ocksååå en :) Fast med katter på haha, tecknade katter! Sen ligger jag 7 choklad back.. vad är oddsen liksom!