27 december 2010

Julafton i Sandsbro

Fixar naglarna.

Sassy sister!

Min fina tomtefamilj som jag gjorde när jag var liten. 

Syskon.

Mormor.

Morfar.

Välkomstglöggen.

Evert.


Tomtarnas verkstad.

Alla barnen sitter klistrade.

Finaste presenten någonsin! Den här ringen hade jämt min mormor på sig när jag var liten och jag minns att jag gillade den jättemycket. Och nu fick jag den! Jag började nästan gråta lite så fint är det. Inuti står det H.H M.O 22/12 1902. Det betyder Herman Hoving och Matilda Olsson som var min morfars mormor och morfar samt deras bröllopsdag. Fast pärlorna kom inte till förrän 1958 när min mormor födde min mamma och min morfar gav ringen till mormor.

Julklappar.

Öppnade julklappar: kofta, kjol, basker, vantar, hårinpackning, örhängen, body shop-grejer, två böcker: Alfahannen och Det blödande hjärtat, presentkort på H&M och Skin Bar. 
Ej med på bilden: presentkort på massage av Sofie (som jag utnyttjade igår i form av ansiktsmassage), yogamatta, datorhögtalare och pengar.

Sassy sister nummer två, i julklappsklänningen.

En ganska ledsen och hängig hund.




Lekte lekar. Första gången gick bra.

Andra gången gick mindre bra.

God jul från Kristin!

Inga kommentarer: