28 december 2010

Mobilt

Jag har MASSVIS med mobilbilder som ska läggas upp. Hela september, oktober, november, december för att vara exakt. Tänkte börja med september nu, medan jag väntar på Henrik. Hans tåg var 1,5 timme sent från Göteborg. Enjoy!

Röd söndag i Folkets park inför valet. Med bland andra Johan Johansson och Lars Demian.



Min chef och Linnea spexar på en pensionsavgång.

Norrländsk surströmmingsskiva hos Anna och David.

Jag smakade faktiskt!


De skeptiska reaktionerna.

Henrik gillade det.

Någon har en Coca Cola med plus på jobbet.

Myrorna med en häst på huvudet.

Min prins.

En italiensk designsäng på Öppna hjärtat.

Henrik hälsar på en häst.

Oj, det var läskigt.

Hästen verkade ledsen.


Suddig Kristin och Caroline.

Vargen och apan på stan.

På IKEA.

Inga kommentarer: