27 maj 2012

Hjälp

Nu behöver jag hjälp. Jag tänker köpa ett par fotriktiga sandaler och har blivit rekommenderad det tyska märket Rieker. Det är svårt bara att hitta fotriktiga sandaler som samtidigt är fina men jag har hittat två par. Ni ser bilder på dem nedan. Par nummer 1 tycker jag är finast om man bortser från den fula färgen på sulan. Därför tänkte jag satsa på par nummer 2 för där är sulan mer passande svart och neutral, men så sa Henrik att par nummer 2 ser ut som något man sätter på sig om man ska på porrklubb? Jag håller inte alls med men blev plötsligt osäker. Vill helst inte se ut som att jag ska springa iväg på porrklubb direkt efter jobbet. Så vilka tycker ni är finast? Och tycker ni att de ser ut som porrklubbsskor?

Nummer 1.


Nummer 2.

10 kommentarer:

erikapik sa...

Haha nä inte porrklubb. Ta vilka du vill, de funkar båda två. Och kom hit och hälsa på ffa.

Hanna W sa...

Jag röstar på nummer 2! Har försökt känna efter, men får inte riktigt några porrklubbs-vibes av dem :)

Kristin sa...

Bara en enda röst! Jag lämnar röstningen öppen tills imorgon, annars blir det nummer 2!

Anonym sa...

Jag röster helt klart på ett Rieker-alternativ! Själv har jag, sedan mer än 15 år tillbaka, i princip inte gått i annat än Riekerskor och sandaler, när jag inte haft Teva sandaler på vill säga... Fick själv upp ögonen för Rieker av en slump. Ofta kan det ju dröja ett bra tag innan nya skor eller sandaler går att använda hela dagarna. Med Rieker går det som en dans direkt är min erfarenhet :) Lycka till med vad du än väljer. Som sagt skulle jag prioritera komfort främst men båda är fina :)

Kram Lise

Henrik sa...

skor nr 1! För det är inte den bra porrklubben som representeras av 2.an =)

Kristin sa...

Den enda porrklubb som den skon representerar är väl den Caligula skulle haft om han hade haft en porrklubb. Jag är glad för alla era kommentarer men de hjälper mig inte i mitt svåra val. Och nu har jag en röst på varje sko. Snart blir det oledole.

Kristin sa...

Förresten Lise! Var brukar du köpa dina riekerskor? Tycker inte utbudet verkar vara gigantiskt, inte i den här stan iaf.

M-a sa...

Jag är alltså för sent ute, men håller absolut på nr 2. Henrik har fel!!!
Jag har också köpt Rieker många gånger, de är jättebra.

Anonym sa...

JAG HÅLLER OCKSÅ PÅ NUMMER 2. Henrik är knäpp :)))))))))))))))))
MVH Anonym

Kristin sa...

Då har nummer 2 vunnit! Nu ska jag bara hitta nånstans jag kan köpa dem. Den danska sidan där jag hittade dem vägrar skicka till Sverige.