8 februari 2012

FML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy fan, nu är det synd om mig. Jag har så himla ont i halsen. Hjärnan är full av snor. Det började i måndags men jag försökte ignorera det och jobbade idag, igår? i tisdags! och jag tror aldrig jag varit så dum i hela mitt liv. Jag glömde hela tiden bort vad jag höll på med och allt gick hur långsamt som helst. Jag hann inte ens plocka ihop alla böcker till häktet. Men det spelar ingen roll nu. Jag kommer ändå inte kunna åka dit imorgon. Det går inte. Jag är för sjuk. De kommer bli så besvikna, de intagna. Men vad ska jag göra? Usch, vilket dilemma. Inte kan jag sova heller. Det gör för ont i halsen. Fick gå upp och dricka te men det hjälpte inte. Skulle vilja ha en sömntablett nubuhuhu. Halsont är nog det värsta jag vet. Det och illamående. Förresten har jag nog tappat rösten också, märkte jag nu. Försökte harkla mig men det blev bara ett konstigt väsande. Damn you hals!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du har kryat på dig nu, och att allt är bra Kram Annika (fd bivil)