6 oktober 2011

Inläggets rubrik

Idag gick jag och hämtade ut mina nya fina mobbe. Nu är jag glad, men fattig. Fick rekordliten lön sist. Borde kanske väntat med mobbe till nästa månad men det kunde jag inte. Jag var tvungen att ha den nu! 

Sen köpte jag genomskinlig soppa till Henrik som han sitter och silar nu. Han ska på koloskopi imorgon och har inte fått äta sedan frukosten så han är en liten aning hungrig. Jag fick inte ens äta hemma utan var tvungen att ta en macka på Espresso House helt ensam och läsa bok. Och nu vågar jag inte ta en bulle för då kanske han blir ledsen. Men den här gången slipper han iallafall dricka femton liter äcklig salt vätska som man spyr av (för att det är så äckligt) utan bara ett par glas. Det är nog bättre kanske, även om man inte får äta på kuppen.

Inga kommentarer: