17 oktober 2011

Häpnadsväckande inledning

Idag har jag ont på två ställen. I en visdomstand (inte samma som sist) och i ett skavsår på hälen som jag fått av mina nya skor. Det dunkar i det. I skavsåret alltså. Mycket oangenämt. 

Idag har jag också haft en bautalång jobbdag. Åkte hemifrån 07.30 och kom hem 20.00. Det blir 12,5 timmar det. Är det rätt det, tycker ni? Är det så det ska vara va? Det är faktiskt inte riktigt klokt om ni frågar mig. Nu sitter jag och tröstar mig med Pretty Woman (som går på teve) och chokladglass. Jag passade på att köpa glass nu när Henrik inte är hemma. Så passar det ju himla bra med en tjajfilm på det. Känner mig som nån i Sex & the City.

Förra veckan hade vi musikträff med jobbet hemma hos vaktmästaren i Kattarp. Temat för kvällen var "häpnadsväckande inledningar". Det var rätt svårt för jag hade problem med att avgöra om det verkligen är inledningen som är exceptionellt bra eller om jag helt bara tycker det för att jag gillar hela låten. Men jag lyckades knåpa ihop fem låtar till slut. Ni hittar dem här nedan.

Inga kommentarer: