20 september 2011

Lilla tannabissingen

Hej alla vänner! Har inte skrivit på ett tag för jag har inte mått så bra. Har känt mig allmänt svag och ynklig och dessutom haft asont i en visdomstand. Idag gick jag till tandvårdshögskolan och de sköljde rundor med koksaltlösning och gav mig antibiotika och sa att jag hade en inflammation och att det är därför jag mår piss. Så nu hoppas jag på snabb bättring. Typ tills imorgon helst.

I helgen var jag sjukt inaktivt aktiv, kan man säga. Gick knappt utanför dörren men komponerade istället ihop en hel låt. Vi började på en tillsammans, jag, Henrik och Christian men när de tröttnade kunde jag inte sluta. Satt hela natten och hela lördagen. Söndagen ägnade jag åt att göra visualiseringar till musiken. 

I torsdags var jag på samverkansmöte med kulturförvaltingen i Helsingborg. Jag blev ditskickad av facket för ingen annan kunde gå och jag var tvungen att framföra en åsikt och allt, å fackets vägnar. De frågade om jag verkligen var registrerad och hade förhandlingsmandat. Och jag ba: öööh, förhandlingsmandat? Men det sa jag inte, jag sa ett självsäkert JA istället. Det var lite nervöst men jag fick till och med beröm efteråt!

Och det är väl ungefär så länge som jag haft ont i tanden och inte orkat skriva. 

Inga kommentarer: