20 september 2011

Jag är medlet?

Tänkte bara tillägga att det kostade 150 kr på tandvårdshögskolan för en akuttid och de var jättegulliga! De har ju inte hunnit bli avtrubbade än utan är ambitiösa studenter, allt under överseende av en tandläkare.

Det är rätt konstigt faktiskt. Hur kommer man på idén att man vill ägna sitt liv åt att gräva runt i andra människors munnar? Jag kan verkligen inte förstå det. Men det är bra. Jag gillar att inte förstå grejer för det rubbar min teori om att jag skulle vara något slags medelmänniska eftersom jag är så normal. Jag brukar tänka att om inte jag vill bli exempelvis tandläkare så borde ingen annan heller vilja bli det, eftersom jag är något slags medeltal av alla människor. Och när jag inser att det faktiskt finns människor som vill bli tandläkare så fattar jag att jag inte kan vara nån medelmänniska. Det kanske inte ens finns nåt som är medelmänniska. Alla är ju olika, ni vet. Det är bra.

Inga kommentarer: