8 mars 2011

Boost

De senaste dagarna har jag haft hjärtklappning och ett obehagligt tryck över bröstet. Och mina reumatiska besvär har kommit tillbaka. Mamma sa att jag skulle köpa Omega 3 så det har jag gjort idag. Körde en shot förut tillsammans med Mivi Total och Berocca Boost. Blir jag inte pigg och kry nu så vet jag inte vad. Eller så får jag en nyttighets-OD istället och dör. Ska på yoga snart dessutom. Kände mig inte alls pepp nyss men nu börjar jag bli lite sugen. 

Har bjudit Henrik på kvinnofika på Davidshallstorg idag för att fira att jag får tjäna egna pengar. Har dessutom sett en del kvinnodagsgratulationer på Facebook men ingen har lyckligtvis varit riktad direkt till mig. Kunde blivit mycket tråkigt och slutat med exempelvis spöstraff. Hur fan kan man gratulera någon på Internationella kvinnodagen? Det är nog faktiskt bland det dummaste jag hört i hela mitt liv.

Dags att byta om. Hörs.

Inga kommentarer: