12 mars 2011

Önskelista

Snart fyller jag år men ingen har direkt frågat vad jag önskar mig. Jo, pappa frågade men det var så längesen så då hade jag inte en tanke på några önskningar. Så nu presenterar jag, vare sig ni vill eller inte:

Kristins önskelisa
  • Ett miniväxthus. Jag bara MÅSTE ha ett. Men jag kan inte hitta ett någonstans. Det ska vara av den här typen som tydligen är från IKEA men det finns inga där nu. Jag ska ha det i köksfönstret. Vi har rätt djupa fönster så det får plats.


  • En smäcker liten skivspelare så att jag kan spela mina LP-skivor på ett smidigt sätt. Tänker mig kanske att man skulle kunna spela dem genom datorn eller nåt sånt? Jag är dock inte intresserad av att digitalisera dem utan jag vill spela dem som de är. (Denna önskning är numera förmedlad till pappa.)


  • När man kör bikram yoga svettas man så mycket att man behöver en handduk som ligger över yogamattan. Har sett att det finns handdukar anpassade efter detta och ett par såna skulle vara bra att ha eftersom alla handdukar jag har är för korta och breda. Min matta är ca 185x62 cm. 


  • Serieboken Mig blir du snart kär i av Nanna Johansson. Tycker den verkar rolig.


  • Den här klänningen från H&M. Överhuvudtaget så känns långa sommarklänningar rätt hett, men denna är bautafin (den är alltså i vanlig bomull, inte denim).


  • Pengar. Jag vet att man familj tycker det är hur tråkigt som helst att ge bort pengar men jag tycker inte alls att det är tråkigt att få pengar. Så ge mig pengar!


Och det var allt för den här gången. Ha en trevlig lördagkväll allihopa!

Inga kommentarer: