27 mars 2011

Bästa födelsedagen ever

Vaknade ganska tidigt och kunde inte somna om så till slut väckte jag Henrik och tvingade honom ge mig presenter. Sen gick vi till Hollandia och lyxfrukosterade. Klicka på bilderna för förstoring. OBS! Hon till höger är en statyett.


Sen hade Henrik satt upp ett schema för hela dagen. Gå på stan och köpa klänning var numero uno. På H&M hittade vi en jeansguide för småbarn. Är det verkligen nödvändigt?



Efter att vi inhandlat en blommig sommarklänning på Solo gick vi hem och gjorde oss i ordning. Sen kom Carro och Christian förbi och vi gick ut och åt på ett thaiställe som hette Thap Tim på Gamla Väster.


Sen var det dags för teater! Vi gick och såg Kafkas Förvandlingen. Den var riktigt snygg! Rekommenderas starkt. Biljetterna var en av Henriks presenter. Pernilla följde också med. Hon och C&C satt uppe på balkongen medan Henrik och jag satt på första raden.



När det var slut gick vi hem till oss och drack Likör 43 med mjölk, grädde och strössel.




Klockan 21.30 fick vi bege oss ut igen för att gå på konsert på Debban; Graveyard + Skeppet. Per var så snäll och skrev upp Henrik och mig på gästlistan så vi behövde inte betala inträde. Och han fixade en födelsedagsdrink till mig också! Vi såg bara slutet av Skeppet men jag har sett dem förut. Graveyard däremot var fantastiskt bra! Tänk er 70-talsrock som The Doors och Creedence och blanda med lite modern garagerock. Riktigt riktigt bra. En skiva ingick i inträdet och vi lyckades fixa en fastän vi inte hade betalat.

Och där lyckades jag överskrida mitt 1GB bildkonto och kan inte lägga upp mer bilder här. Får fixa detta på något sätt. Fortsättning följer! Men imponerande födelsedag va?

1 kommentar:

J sa...

lite sent GRATTIS!! jag är avundsjuk på din födelsedag!