8 juni 2011

April, parkernas månad

Mycket bebisbilder nu, jag vet. Men är det den första ungen så är det. Per och Nina har också fått en bebis nu. En pojkbebis. Igår. På utsatt datum! Tänk, jag trodde alla förstföderskor gick över tiden flera veckor för det har de jag hittills känt gjort. Men tydligen kan de komma på exakt rätt dag också. Pojken har också fått en för stor mössa. Men jag har inte sett någon bild på honom än. 

Som kontrast till allt detta kör vi lite aprilbilder:

Hotellrum i Nacka.

Utsikt från hotellrum i Nacka.

På födelsedagsfest i ett hem med mystiska föremål.




En spättekaga på Mormors Konditori.

En dag var det mystisk rök vid Maria station.

Kärlek i Metro.

Det bor ligister i vårt hus.

Mammas träskor från 1991.

Öl på Kafé De Luxe i Växjö. (Obs! inte min öl).

Anders och Nils.

En toalettapet (konstigt ord).

Vackra blomster utanför bibblan.

Picknick med Johan i Kärnanparken i Helsingborg.

Utsikt över Helsingborg.

Nina och Carro i Folkets park.

Gabbi.

Undertecknad med fästman.

Valborgsfirande i Pildammsparken.

Inga kommentarer: