8 november 2010

Idag har jag vart hemma sjuk. Har en feber som inte vill ge med sig. Har till och med köpt en febertermometer. Jag har inte haft feber på sketalänge, men sedan jag började mitt nya jobb har det känts så några gånger så då skaffade jag en temp så man kan kolla. Jag gillar att kunna kolla grejer. Annars är jag alltid en sån som tycker att jag själv överdriver. Om jag är förkyld eller så. Jag är säkert inte sjuk på riktigt tänker jag. Så nu kan jag testa mig själv.

På torsdag ska jag på syjuntahandarbetspysselpryl hemma hos Liv. Om någon är sugen på att följa med är det bara att säga till. Själv tänkte jag sätta igång ordentligt med ponchon som jag ska virka till Henrik.

Imorgon tänkte jag inte vara sjuk så därför är det nog bäst att hoppa i säng nu. Gonatt!

Inga kommentarer: