26 november 2011

Jag ville ju bara spela!

Henrik är i Jönköping i helgen för att fira en kompis som fyller 30. Igår var jag bara hemma och roade mig med att kolla på alla klipp från Så mycket bättre. Sen när jag skulle sova ville jag spela Wordfeud men ingen annan var uppe och hade spelat så jag påbörjade ett spel med en okänd. Det var dumt, upptäckte jag. Är Wordfeud det nya raggningshänget nu eller? Jag vill ju bara spela!


Hur kan man komma på att fråga varför någon inte visar ansiktet när man själv inte visar ansiktet? Fast det är klart, enda anledningen för en tjej att inte visa sitt ansikte är ju att hon är ful, det vet ju alla. Det kan ju absolut inte vara så att hon bara är intresserad av att SPELA WORDFEUD! Dessutom är bilden typ två millimeter i diameter så det syns ju ändå inget!

Bäst att ge svar på tal:

1 kommentar: